Dieta tłuszczowa – Fit kobietka – Marta Mróz

PDF z posiłkami – Ściągnij

Dieta tłuszczowa

Wstęp

Moja historia

Tłuszcze (Rodzaje,zalecane,smażenie,trans)

Cholesterol – Węglowodany – Fruktoza

Jaka dieta?

Marta Orłowska – Przygotowywanie posiłków


martaPDF

Odpowiedzi na pytania


Zakończenie

Fan Page Marty Orłowskiej

39 Comments

  1. greg pisze:

    Witam, obecnie mam 19lat, 170zm wzrostu, ważę 70kg i mam 10% tkanki tłuszczowej. Szukam sposobu, żeby trochę się wyrzeźbić(tak żeby było bardziej widać 6pak), ale przy tym nie stracić masy mięśniowej(trenuję bardzo intensywnie street workout). Niedawno usłyszałem o diecie tłuszczowej, ale z artykułów na forach nie można było się niczego treściwego dowiedzieć-każdy pisał co innego. Zdecydowałem się na obejrzenie tego materiału, ponieważ szukałem wiedzy, która ma jakieś podstawy. Muszę przyznać, że to było bardzo ciekawe nagranie i wiele informacji może okazać się cennych nawet dla tych, którzy nie zamierzają przechodzić na dietę tłuszczową, m. in. o tłuszczach roślinnych rafinowanych…i pomyśleć, że do tej pory uwielbiałem margarynę. Mam jedno pytanie, na które może ciężko będzie udzielić sensownej odpowiedzi: otóż chciałbym zejść tak do 7% tkanki tłuszczowej nie tracąc przy tym mięśniowej(w filmiku powiedziałeś, że dieta tłuszczowa zmniejsza “pompe” co muszę powiedzieć trochę mnie zniechęciło do niej), czy lepszym rozwiązaniem będzie przejście na dietę tłuszczową? Do tej pory starałem się ograniczać tłuszcze i chciałem jak najwięcej przybrać na masie zwiększając liczbę spożywanych kalorii. Teraz chciałbym trochę się wyrzeźbić, a muszę dodać, że jestem typem osoby, której bardzo ciężko przybrać na wadze, dlatego nie chciałbym razem z tkanką tłuszczową zredukować sobie mięśni. Będę bardzo wdzięczny za choćby najmniejsze rady mogące nakierować mnie na dobrą ścieżkę. Wiem, że może to być trudne do ocenienia, jednak po zakupie materiału miałem nadzieję, żę będę wiedział co powinienem robić, natomiast nadal jestem w kropce.
    Pozdrawiam 🙂

  2. Rafał pisze:

    Witam, kilka dni temu zacząłem wprowadzać dietę do mojego życia, ale idzie to ciężko. Jestem przemęczony ale mam nadzieje ze to związane jest ze zmiana sposobu żywienia, który wcześniej opart był na węglach. Chciałem się dowiedzieć czy podczas diety tłuszczowej można stosować przed treningówki, przynajmniej do czasu gdy organizm przyzwyczai się do zmiany diety. A tak na marginesie to super wykład który otwiera oczy na wiele aspektów z których nie zdawałem sobie sprawy.
    ps.
    Czy mógłbyś się z nami podzielić przykładowym zestawem posiłków jakie spożywasz w ciągu dnia.
    Czy kawę bulletproof mam traktować jak posiłek i jak często można ja pić w ciągu dnia

  3. Pawel pisze:

    Mariusz, w okresie masowym jak wyglada ladowanie weglami po treningu silowym? dodatkowo jak mam sie posilek przed i po treningowy do wchlanialnosci bialka?
    Pozdro

    • trener pisze:

      W standardowym podejściu diety tłuszczowej nie ma ładowania węglami 🙂 Cały czas jesteśmy na niskich węglach. Ale w różnych modyfikacjach mogą one występować, wtedy wszystkie węgle które mamy na dany dzień dajemy przed i po treningu.

      Nie do końca rozumiem pytanie z tą wchłanialnością białka, raczej nie ma to znaczenia kiedy będzie posiłek białkowy – wchłanialność jest podobna.

  4. Łukasz pisze:

    Super nagranie bardzo wzbogaciło moją wiedzę, bardzo konkretnie i zrozumiale. To już któreś z twoich szkoleń które oglądam i najlepsze jest to. że niewiele muszę się dodatkowo dopytywać bo masę wiedzy w nich przekazujesz! Pozdrawiam.

  5. Bartosz pisze:

    Witam, nie bardzo rozumiem z tym olejem kokosowym. Przymierzam się do zakupu i wiem że najlepszy jest tłoczony na zimno, ale potrzebuję go do smażenia. To jaki mam zakupić – rafinowany czy nierafinowany ?

  6. filip pisze:

    Witam zaczynam przygode z dietą tłuszczową od poniedziałku z seminarium dowiedziałem się naprawdę dużo i myślę że jest to dieta włąśnie dla Mnie gdyż jestem mięsożercą a od kurczaka to juz niedugo zaczne gdakać ;). Próbowałęm wcześniej różnych diet od IF do głodówek miałęm efekt jojo i szczerze powiem że żadna z tych diet nie spełniła moich oczekiwań. Aktualnie mam nadwagę z którą walcze od dawna i chcę w końcu pozbyć się tej oponki ale idzie to opornie jednak po tym seminarium jestem naładowany wiedzą i myśle nie wiem to że to właśnie dieta dla Mnie. Moje pytanie jest następujące jakie suplementy oraz witaminy trzeba włączyć do tej diety i czy Móg byś jakieś polecić oraz jak by wyglądał u Mnie stosunek tłuszczu do białka gdyż nie wiem czy dobrze obliczyłem waga 88 kg wzrost 175 endomorfik aktywność fizyczna 4 razy w tygodniu siłownia grupa krwi 0. Jeszcze raz dziękuję za przekazaną wiedzę oraz super przepisy i mam nadzieję że znalazłęm w końcu dietę którą szukałęm oraz trenera z odpowiednmia wiedzą który jesy skory do pomocy pozdrawiam serdecznie i z góry dziekuję za odpowiedz.

    • trener pisze:

      Witam,

      podstawowa suplementacja witaminowa według mnie to WIT C , D3, K2 . Dodatkowo może być około-treningowo bcaa, białko do uzupełnienia białka w diecie + spalacz.

      Możesz zacząć od 130g białka , 300g tłuszczu , 70g węglowodanów , następnie co tydzień pomiar i sprawdzasz co się dzieje/jak obwody.

      Pozdrawiam,
      Mariusz

      • filip pisze:

        Dzięki wielkie za szybką odpowiedz kożystając z okazji spytam jeszcze jakie treningi cardio są najlepsze i czy robić je zaraz po treningu oraz czy do podanych suplementów dodać jeszcze omege 3 i CLA pozdrawiam

        • trener pisze:

          Każde cardio będzie dobre 🙂 Na początek polecam typowe aeroby 30-40 min – bieżnia/rower , a za jakiś czas mocniejszy interwał HIIT 15 min .

          Możesz robić po treningu albo w osobny dzień, jak wolisz. Omega 3 super 🙂 , cla może być ale sam nigdy nie przepadałem za tym suplementem.

  7. Ernest pisze:

    chodzi ile tluszczy bialka i weglowodanow w diecie tłuszczowej w przypadku redukcji gdyz mam 165 cm wzrostu ok 64 kg ale w pasie ok 84 cm i chcialbym zgubic .I dodatkowo mam stwierdxzona insulinoopornosc wiec dlatego dieta tłuszczowa

  8. Bogusław pisze:

    Witam! Na stronie http://www.zinzinotest.com nigdzie nie mogę znaleźdź informacji na temat jak zrobić test ani ile on kosztuje.
    Pozdrawiam!

  9. Robert pisze:

    Witam,
    Szkolenie na wysokim poziomie.Polecam wszystkim w 100% gwarancja skuteczności.Sprawdzone na własnym organizmie.Kawa polecona na poranne przebudzenie jest MEGA 🙂 Piję ją codziennie.Daje kopa i ładuje pozytywnie.Dla mnie jest to genialne bo wstaje o 3 rano.Co do diety to nigdy wcześniej o niej nie słyszałem.Będąc wcześniej u trenera Mariusza pod opieką personalną nie wprowadzaliśmy tej diety.Ale zmiana na tłuszczową podniosła u mnie poziom życia.Pod tym względem,że jem co lubię. Wniosek jest jeden.Słuchać jednego trenera nie wielu naraz i ufać mu,że robi wszystko byś osiągnął swój cel.Ja schudłem ponad 20kg. Także prawda jest jedna to działa.Pozdrawiam.

  10. Ernest pisze:

    Mam pytanie odnosnie diety tluszczowej czy wedlug tej rozpiski w filmie podzial tluszczy do bialka i wegli to przy mojej wadze 64kg to jak by bylo

  11. Mariusz pisze:

    Jest to twój najlepszy “produkt” jaki wiedziałem. Dowidziałem się trochę teorii oraz wiem jak w praktyce przygotować posiłki. Fajnie, że pod koniec poleciłeś kilka książek które w wolnym czasie przeczytam. Dzięki tobie wiem, że można schudnąć na diecie tłuszczowej ( co nie było dla mnie takie oczywiste ), chociaż wiem także, że ta dieta nie jest przeznaczona dla mnie. No, przynajmniej nie zdecyduję się na nią teraz. 😛

  12. Radoslaw pisze:

    dziekii za wiedzę było miło 🙂 pozdrawiam

Dodaj komentarz