Fabryka Masy – Fit kobietka – Marta Mróz

Motywacja

Odżywianie

Białka i węglowodany

Tłuszcze i warzywa

Dodatkowe wskazówki

Dieta

Wybór Diety

Przejdź do KALKULATORA DIETY i wybierz odpowiednią dla siebie. – KALKULATOR

Monitorowanie postępów

Ściągnij swój Arkusz Postępów

TRENING

Technika wykonywania

Rozgrzewka i rozciąganie

Wybór treningu


Trening Wstepny     Trening 3dniowy    Trening 4dniowy

Suplementacja(Wielka Księga Suplementów)

Czy potrzebujesz suplementów ?

Suplementy dla osób zdrowych i kobiet ?

Mity na temat suplementów : kreatyna, białko, spalacz, HMB

Mity 2 : L-karnityna, Tribulus, Glutamina, Booster HGH ?

Uzupełnianie diety : Białko, baton białkowy, naleśniki.

Białka : ekonomiczneśrednie , luksusowe

Batony białkowe : Quest , Matrix , Nutrend

Naleśniki

Suplementacja przed treningiem

SAW , Spalacz początek , Spalacz mocny ,  BCAA , BCAA-drink

Suplementy na masę

Kreatyna , Booster Testosteronu lub ten , Gainer , Gainer ekonomiczny

Doping(bonusowo Ukryta Suplementacja)

Co myślę o Dopingu?

WSTĘP – dlaczego te rzeczy są nieznane ?

Suplementacja na masę (zwiększamy poziom testosteronu)

Booster Testosteron MusclePharm – Battle Fuel XT 

Inhibitor aromatazy(redukcja/kontrola poziomu estrogenów) Muscle Meds RX – Methyl ArimaTest

Bloker Kortyzolu -Competitive Edge Labs Supress-C -PES Erase

24 Comments

  1. Ariel pisze:

    Witam,
    Moje pytanie dotyczy wyboru treningu. Skończyłem redukcję jakiś 1 miesiąc temu teraz chciałbym rozpocząć masę. Nie jestem w stanie 3 razy w tygodniu być na siłowni, gdyż 1 raz w tygodniu ćwiczę inny sport (szermierkę – bardzo dużo ćwiczymy nogi i do tego intensywne cardio po prostu siódme poty). Jaki mam to tego dołożyć trening? Czy mam rozłożyć trening “3 dniowy” na 2 dni intensywnych ćwiczeń czy może rozłożyć na dwa dni “trening wstępny”?
    Poza tym czy rozsądnym rozwiązaniem jest zmniejszyć ilość rodzajów ćwiczeń jednego dnia na siłowni do 6 -7 (po 1-2 ćwiczeniu na barki i brzuch zamiast po 3-4)? Patrzę teraz na rozpiskę treningów A i C i przecież 12 rodzajów ćwiczeń to musiałbym ponad 2 godziny na siłowni spędzić nawet robiąc tylko 60 s przerwy między ćwiczeniami z rozgrzewką i porządnym rozciąganiem. Czy redukując w ten sposób ilość treningów i zmniejszając podaż kaloryczną jestem w stanie zwiększyć czystą masę mięśniową? Czy może w ogóle ma to szanse powodzenia?
    Dziękuję za odpowiedź.

    • trener pisze:

      Witam,

      2 treningi to trochę mało żeby budować masę i mieć progres na siłowni . Ale jeżeli nie masz wyboru to rób całe ciało na tych treningach.

      Tak, nie musi być za dużo ćwiczeń na brzuch i barki .

      Jak zmniejszysz ilość kalorii to za bardzo nic nie zbudujesz 🙂 Budowanie czystej masy mięśniowej to dość skomplikowana sprawa.

  2. Maciej pisze:

    Czesć możesz podać link gdzie dostanete suple na podniesienie testosteronu na trening na mase

    • Ariel pisze:

      Ok. Zatem dietę i jej kaloryczność zostawię dokładnie taką jak rozpisałeś tym bardziej, że jak sam tłumaczyłeś jest ona specjalnie lekko zaniżona żeby się nikt przypadkiem za szybko nikt nie zalał. Będę tylko modyfikowął treningi i kontrolował progress tak by w 2 treningi tygodniowo ćwiczyć całe ciało.
      A tak po za tym do czego powinno się dążyć? Jak to wygląda z Twojego doświadczenia czyli w jakim średnio tempie w skali miesiąca można zbudować czysty mięsień? 0,5 kg na miesiąc, więcej czy mniej? Dzięki za odpowiedź.

    • Ariel pisze:

      Ok. Zatem dietę i jej kaloryczność zostawię dokładnie taką jak rozpisałeś tym bardziej, że jak sam tłumaczyłeś jest ona specjalnie lekko zaniżona żeby się nikt przypadkiem za szybko nikt nie zalał. Będę tylko modyfikowął treningi i kontrolował progress tak by w 2 treningi tygodniowo ćwiczyć całe ciało.
      A tak po za tym do czego powinno się dążyć? Jak to wygląda z Twojego doświadczenia czyli w jakim średnio tempie w skali miesiąca można zbudować czysty mięsień? 0,5 kg na miesiąc, więcej czy mniej? Dzięki za odpowiedź.

  3. Sebastian pisze:

    Witam
    Bardzo dużo powiedziałeś o różnych suplach ale nic nie wspomniałeś o Stackch pompujących NO2 😀 może coś doradzisz? 😀 coś opiszesz?

  4. Sebastian pisze:

    Witam naprawdę ogromna wiedza chyba znalazłem sposób na siebie czekam na e-meil z rozpiska na podniesienie Testosteronu i gdzie można dostać Bloker Kortyzolu pozdrawiam.

  5. Krzysztof pisze:

    Mariusz podaj linka do dobrego Gainera ( może być z wyższej półki ) który nie zawiera ogrom cukru, czy innych niepotrzebnych zapychaczy … co polecasz na dzień dzisiejszy ?

  6. Adrian pisze:

    Witam Mariuszu,
    Zadam może banalne pytanie, ale chciałbym dowiedzieć się jakie zażywać witaminy. W posiłkach “niby” one są, ale ostatnio złapało mnie silne przeziębienie i tak się zastanawiam w jakie się zaopatrzyć. Pewnie napiszesz, że witaminy C, D, K2, ale może są jeszcze jakieś które są niezbędnym dodatkiem do diety;)

    Pozdrawiam,
    Adrian

    PS Jestem 1,5 m-ca na diecie i już widać efekty, dodam, że nie biorę żadnych supli:)
    Także jest moc;)

  7. Dżesika pisze:

    Witam Mariuszu. 2 z 5 posilkow w ciagu dnia zastepuje gainerem, ze wzgledu na brak czasu. Po trzech tygodniach przybralem 2kg i cieszy mnie ten fakt, gdyz jestem ektomorfikiem. Zastanawia mnie jak dlugo moge wspomagac sie gainerem?

  8. Adrian pisze:

    Witam Mariuszu.
    Mam pytanie odnośnie stosowania diety na budowę masy. Nie zawsze mogę zjeść 5 posiłków w ciągu dnia wg diety (praca), więc moje pytanie czym można najlepiej je zastąpić? Odżywka białkowa lub batoniki? Jeszcze mam pytanie odnośnie porcjowania mięsa, czy np. 150 g kurczaka ważyć jak mięso jest surowe czy po obróbce?
    Pozdrawiam

  9. Adrian pisze:

    Cześć Mariusz.
    W tym roku skończę 35 lat i mam nadzieję, że zakupiony przeze mnie produkt da mi 100% satysfakcji. Teraz do rzeczy, chcę nabrać masy mięśniowej, aczkolwiek nie należę do osób szczupłych obecnie ważę 85 kg przy wzroście 175 cm. Ważyłem już 96 kg, ale bieganiem i zajęciami na siłowni zszedłem do 85 kg. Teraz czas na masę i mam nadzieję, że będę kolejną z osób która przejdzie metamorfozę sylwetki. Na pewno pochwalę się Tobie pierwszymi efektami;) Jeśli będę miał jakieś pytania, to na pewno je zadam;)
    Pozdrawiam i do miłego kontaktu 😉

  10. Artur pisze:

    Czas dostępu do nagrań jest nieograniczony?

Dodaj komentarz