Elementor #34080 – Fit kobietka – Marta Mróz

Program FIT KOBIETKA 2.0

3-12 miesięcy

Czas trwania

11

Zadań

kontakt@fitkobietka.pl

Gdzie pisać?

KROK 1

Od czego zacząć?

krok 1-5

Co jest niezbędne?

KROKI DO ZROBIENIA teraz
oraz W najbliższym tygodniu

W kontrakcie znajdziesz wszystkie najważniejsze zasady współpracy, dowiesz się co jest ważne, jak wygląda prowadzenie i czego możesz od nas oczekiwać, oraz czego my będziemy oczekiwali od Ciebie. Zapoznaj się z nim przynajmniej raz, a jeżeli coś będzie nie jasne, zawsze możesz do niego wrócić tutaj :

Przejdź do kontraktu

 
Po zapoznaniu się z nim, podpisz go, albo jeżeli masz jakieś pytania napisz w tej sprawie na kontakt@fitkobietka.pl

Pobierz i jak  najbardziej szczegółowo ją uzupełnij. Załącz aktualne zdjęcia, jeżeli masz jakieś badania też możesz je przesłać. Wyślij wszystko co uważasz, że jest dla Ciebie ważne w tym momencie.

Pobierz ankietę

 
Prześlij wszystko na kontakt@fitkobietka.pl , często zdarza się, że pliki do nas nie dotrą ponieważ są za duże, np. nagrania/zdjęcia/badania , dlatego sugerujemy Ci wrzucić wszystkie materiały na https://wetransfer.com/ i wtedy wysłać nam link.

Do 24h(bez weekendów) napiszemy, że wszystko dotarło i zabieramy się za przygotowywanie planów. Gdybyś nie dostała takiego potwierdzenia, wyślij maila jeszcze raz i upewnij się, że dostaliśmy materiały.

W przeciągu kilku dni dostaniesz od nas wszystkie rozpiski,  w między czasie przygotuj się do działania i upewnij, że dobrze wystartujesz.

1. Zapisz swój główny CEL
2. Zapisz swoje cele dodatkowe
3. Zapisz 15-20 powodów dlaczego jest to dla Ciebie ważne
4. Przygotuj swój
dom/domowników ! -Porozmawiaj z bliskimi -Zakup miarkę krawiecką -Upewnij się,że masz wagę do pomiarów 5. Jeżeli masz jakieś pytania, coś jest nie jasne, pisz do nas śmiało na kontakt@fitkobietka.pl

Dostałaś dostęp do wielu wartościowych nagrań które idealnie uzupełniają prowadzenie. Zacznij przerabiać nagrania i jeżeli masz jakieś pytania/wątpliwości śmiało do nas pisz .

Ten krok powinien zostać twoim nawykiem, raz w tygodniu robisz pomiary oraz odsyłasz nam na kontakt@fitkobietka.pl . Dzięki temu wiemy co się u Ciebie dzieje i możemy wprowadzić korekty do planu tak żebyś miała lepsze efekty. Może zdarzyć się tak, że zapomnisz wysłać tabelki – zdarza się. Ale jak najszybciej wróć do tego!

zadania do wykonania
w czasie trwania pakietu

Ten etap możesz zacząć już teraz, albo w momencie kiedy będziesz chciała skupić się bardziej na treningu. 

PRZEJDŹ DO ATLASU

Oglądanie nagrań i ćwiczenie to jedno, a dobra technika to drugie 🙂 Pamiętaj, że korygujemy też twoją technikę. Możesz wysyłać nam nagrania z każdego ćwiczenia w kursie albo z dowolnego ćwiczenia które chcesz skorygować. Pamiętaj, że wtedy najlepiej wrzucić wszystko na https://wetransfer.com/

Możesz przerobić kurs teraz albo wrócić do niech kiedy będziesz miała problem z motywacją i dalszym działaniem. Kurs został nagrany przez mojego motywatora i wsparcie – Mariusz Mróz 🙂

Co znajdziesz w kursie?

  • Dowiesz się z czego wynikają twoje problemy z motywacją i jak je zmienić
  • Dowiesz się jak będąc na ścisłej diecie , czuć się jak byś na niej nie była.
  • Powiem Ci jak ja się motywuję i jak Ty możesz wykorzystać to w życiu
  • Zrobisz kilka naprawdę mocnych ćwiczeń które pomogą Ci utrzymać dietę i regularnie trenować
  • Może wreszcie zmienisz coś, konkretnie i na poważnie, bo to Twoje życie i twoje decyzje, dam Ci wskazówki jak to zrobić.
  • Porozmawiamy o Twoim otoczeniu , o tym jaki ma wpływ na twoją sylwetkę. Dostaniesz konkretne wskazówki co zrobić żeby Ci nie przeszkadzało (rodzina, znajomi, mama , tata, babcia)

PRZEJDŹ DO KURSU TUTAJ

Tutaj masz dostęp aż do dwóch kursów które pomogą ci jeść smacznie, szybko i zgodnie z dietą.

1 – Fitness od kuchni

  • Dowiesz się jak przyrządzić smaczne śniadania/obiady/kolacje, wszystko krok po kroku
  • Poznasz ciekawe triki w diecie, które ułatwią Ci przyrządzanie posiłków
  • Pokażemy Ci najlepsze produkty, które wzbogacą Twoją dietę i lodówkę
  • Zabierzemy Cię na zakupy i pokażemy co kupujemy w sklepie i jakie produkty wybieramy 🙂
  • Przyrządzimy Sosy/desery/sałatki, jak wszystko przygotować będąc na diecie
  • Zobaczysz dwie perspektywy gotowania/przygotowywania posiłków – damską i męską.

PRZEJDŹ DO KURSU

2 – Sekrety kuchni : (trener mariusz mróz)

  • Zaproszę Cie do mojej kuchni gdzie dostaniesz maksymalnie skondensowaną i konkretną wiedzę na temat moich trików na diecie.
  • Dowiesz się jak będąc na ścisłej diecie , czuć się jak byś na niej nie był.
  • Na śniadanie tosty z serem, na obiad zapiekanka z makaronem, na kolację lody ?  Dowiesz ,się ,że to możliwe, powiem Ci jak konkretnie to wszystko przygotować !
  • Dowiesz się jak zrobić dietetyczny ketchup i dowolny pyszny sos.
  • Wszystko co ci pokaże, będziesz mogła zrobić na szybko , w prostych krokach.

PRZEJDŹ DO KURSU

 

Masz za mało wiedzy? Chcesz się mocniej edukować? Śmiało pisz do nas, pomożemy w twoim rozwoju i zrozumieniu świata fitness.