JAK ZROBIĆ NAJLEPSZĄ SYLWETKĘ? – Fit kobietka – Marta Mróz

WSTĘP

CO ZROBIĆ W CHWILACH ZWĄTPIENIA?

ZASADA 90/10, MOTYWACJA, NAJWAŻNIEJSZE PYTANIE.

ODCHUDZANIE A ZDROWIE?

DIETA ZAMIENNIKOWA, SOSY?

Koniecznie daj mi znać w komentarzu co najbardziej Ci się spodobało w nagraniach.

108 Comments

  1. Rafal pisze:

    No więc tak.
    Zacznę od tego:
    Same plusy.
    Dietę wg kalkulatora zacząłem 01.03.2018
    Dziś jest 18.04.2018.
    Waga w dół o……. aż 13kg. Z 84kg do 71kg.
    Napewno sporo dało odstawienie napoi slodzonych, słodyczy, fast foodów oraz podjadania między posiłkami. Ale dieta super. ????
    Dodam tylko że nie mogę wcisnąć ty 5 posiłków więc dalej jadę na czterech. Czyli około 1600-1700kcal plus 4 razy w tyg. siłownia.
    Dziś w końcu w Londynie zrobiło się cieplej, więc w pracy chodzę w koszulce.
    I aż miło się zrobiło jak zaczęły sypać się komplementy.
    Ale schudłeś, gdzie twój brzuch itp.
    A to dopiero 6-7 tygodni.
    Jeszcze z 5-6kg i będzie mój cel.
    Ale aż się boję przechodzić na masę ze względu na ilość i objętość posiłków bo teraz 1700kcal mi całkowicie odpowiada. Chyba będę musiał się wspomagać gainerami.

    Tak czy innaczej:

    Mariusz.
    Wielkie dzięki za to co robisz.
    ????????????????????????

    Muszę jeszcze tylko zadbać o moją żonę.
    Ale z nią jest większy problem że względu na niedoczynność tarczycy Hashimoto.
    Żaden lekarz nie chce pomóc i skierować do dietetyka,
    Mówiąc że dieta jest niepotrzebna! ????
    Jeszcze raz dzięki wielkie.
    Pozdrowionka z UK.

    Rafał

  2. Rafal pisze:

    Cześć.
    Po wyliczeniach wg. kalkulatora wyszło mi że powinienem spożywać 2187 kcal dziennie.
    Czy można zmniejszyć porcję posiłków?
    Po śniadaniu z 2 jaj i 1szym posiłku z piersi indyka z ryzem basketi jestem już napchany na prawie cały dzień.
    A gdzie ty jeszcze zmieścić kolejne 3. Hahaha

  3. Konrad pisze:

    Zasada 90/10, czyli bez spiny. Świetne podejście w długofalowym kształtowaniu sylwetki.
    Na 100% długo bym nie pociągnął. Przydatna wiedza (y)

  4. Łukasz pisze:

    Oj jak ja się cieszę, że na początku mojej przygody z budowaniem mojej nowej wymarzonej sylwetki trafiłem na twoją stronę.
    Ogólnie materiał bardzo przydatny dla początkujących takich jak ja a także dla tych zmęczonych sztywną dietą .
    Pozdrawiam

  5. Lukasz pisze:

    Wszystkie video nie istnieją ?

  6. Mariusz pisze:

    Kurczaka lub ryż ważymy przed czy po ugotowaniu? Serio.

  7. rafał pisze:

    ja mogę jeść cały czas to samo, [do tej pory jem kurczak + ryż (bez sosu, sam ryż) + warzywa. nie mam problemu z tym, że jem ciągle to samo i jest to jakieś , ktoś by powiedział “ubogie” [no bo jak sam suchy ryż ciągle jeść?). problemem jest to, że jak je się tyle rzeczy to trzeba to najpierw kupić a potem przygotować a to potrafi zajmować sporo czasu – zakupy i obróbka 😀

  8. Sebastian pisze:

    Mam pytanko czy Kurczaka/ryż itd. warzymy do posiłku przed gotowaniem czy po gotowaniu?

  9. Sebastian pisze:

    Witam, czyli nie trzeba rezygnować z wszystkiego co białe?
    (mam na myśli serek wiejski i twaróg)
    Ogólnie mistrz! Pozdrawiam

  10. Sebastian pisze:

    Witam, w diecie ogólnej którą pozyskałem z twojej strony pisze żeby odrzucić wszystko co białe, a oglądając ten materiał słyszę że można zastąpić kurczaka serkiem wiejskim czy też twarogiem, więc co kryje się pod słowami “odrzucić wszystko co białe”
    Ogólnie mistrz! Pozdrawiam

Dodaj komentarz