Pechowa 13 żywieniowa – Fit kobietka – Marta Mróz

PECHOWA 13 ŻYWIENIOWA CZĘŚĆ 1

PECHOWA 13 ŻYWIENIOWA CZĘŚĆ 2

PECHOWA 13 ŻYWIENIOWA CZĘŚĆ 3

8 Comments

  1. Michał pisze:

    Cieszę się, że kupiłem ten kurs. Po otrzymaniu kosza od pewnej dziewczyny (swoją drogą na dobre wyszło) zamiast się załamać zabrałem się za treningi. Najpierw we własnym zakresie. Później zacząłem uczęszczać na fitness. Ostatecznie wziąłem trenera personalnego. Po 4 miesiącach pracy z trenerem zrozumiałem ile błędów popełniałem w przeszłości. Dowiedziałem się ile jest różnych form ćwiczeń przez co siłownia nie jest już taka nudna jak zawsze sądziłem. Przy okazji zacząłem uczyć się gotować i przygotowywać do pracy własnoręcznie wykonane posiłki. Naturalnym etapem rozwoju jest obecnie zmiana metod żywieniowych. Nie chciałem iść do dietetyka by nie dostać niemożliwej do akceptacji super skomplikowanej diety. Bardziej zależało mi na zrozumieniu zasad opracowywania diety oraz tego jak liczyć kalorie. No i w tym momencie postanowiłem zaryzykować jeszcze bardziej i zobaczyć co ciekawego ma do powiedzenia trener Mariusz. Jeszcze sporo zmian przede mną, ale teraz musi się udać. Dzięki wielkie!

  2. Grzegorz pisze:

    Witam mam taki problem, że po ćwiczeniu na siłowni już 4 dni nie mogę wyprostować ręki a chciałbym dalej ćwiczyć na siłownie. Czy jak mi przejdzie i pójde znowu to czy problem się nie powtórzy.

  3. Seweryn pisze:

    Mam jeszcze drugie pytanie.
    Czy przy redukcji tkanki tłuszczowej moge stosować kreatyne i jednoczesnie budowac mieśnie,

  4. Seweryn pisze:

    Cześć Mariusz.
    Jestem na redukcji, a moje pytanie dotyczy liczenia kalorii.Liczę kalorie i mam na smartfonie do tego przeznaczoną aplikację (MyFitnessPal) POLECAM!!! Pozwala mi to oszczedzic czas.
    Moje pytanie tyczy sie kąkretnie o procentowy podział : Białka , Węglowodanu i Tłuszczy. w jakiej ilości dostarczać te składniki,
    Gorąco pozdrawiam.

    • trener pisze:

      Witam,

      wszystko zależy od tego na jakiej diecie redukcyjnej jesteś. Może być np. wysokobiałkowa albo tłuszczowa i wtedy proporcje są inne. Zależne jest też to od twojej aktualnej formy i wagi. Więc bez rozmowy nie mogę ci podać konkretnej proporcji.

      Pozdrawiam,
      Mariusz

Dodaj komentarz