JAK UZYSKAĆ TALIĘ OSY?

Wąska talia-marzenie większości kobiet. Skąd taki fenomen talii osy?

Przede wszystkim taka sylwetka-szersze biodra, ładny biust i szczupła talia to najbardziej pożądany typ sylwetki u kobiet. Tak samo jak marzą o nim kobiety, tak przykuwa też wzrok mężczyzn. Ten typ sylwetki jest po prostu kobiecy. Dodatkowo świetnie leżą jeansy i dopasowane sukienki.

Nie tylko pod względem wizualnym talia ma znaczenie. Również kwestia zdrowotne wchodzą tu w grę. Tkanka tłuszczowa na brzuchu nigdy nie jest dobra. Ta tkanka jest też wokół narządów wewnętrznych, wpływa na nasze zdrowie. Koniecznym jest aby zadbać o brzuch. 

Otyłość brzuszna jest groźna, więc jeśli widzisz, że tkanka tłuszczowa gromadzi się w okolicy brzucha, czas coś z tym zrobić. Nie tylko dla wizualnego efektu ale przede wszystkim dla zdrowia.

Jest pewien wskaźnik, który informuje nas o tym  jaki jest stosunek obwodu talii do obwodu bioder. Dzięki takim wyliczeniom  dowiemy się jaki mamy typ otyłości, jakie istnieje ryzyko zachorowania na nadciśnienie tętnicze, choroby wieńcowe, udar mózgu, miażdżycę i cukrzycę oraz poznamy średni standardowy wskaźnik WHR dla naszej płci i wieku

Weź centymetr i zmierz obwód talii i bioder. Pierwszy wynik podziel przed drugi. Jeśli Twój wynik jest powyżej 0,7 to oznaka, że czas coś zrobić z ciałem. Oznacza, to, że tkanka gromadzi się w okolicy brzucha . To zwiększa ryzyko chorób. 

Czy każda kobieta może osiągnąć taki cel?

Tak, w mniejszym lub większym stopniu.

Najważniejsze będzie odżywianie, bez odpowiednio zbilansowanych posiłków nie pójdziesz dalej. 

Drugim aspektem jest dobranie odpowiednich ćwiczeń. Jak zapewne już słyszałaś, nie ma miejscowego spalania tkanki tłuszczowej. Ze swojego doświadczenia w pracy z kobietami, stwierdzam, że można mocniej popracować nad pewnymi partiami ciała i je mocno dopracować. Tak jest z brzuchem. Są ćwiczenia, które angażują mięśnie odpowiadające na wygląd naszego brzucha. Takie ćwiczenia do pracy zmuszają mięśnie skośne brzucha a także mięśnie głębokie core. To wszelkiego rodzaju izometryczne napinanie brzucha, rotacje, skręty i twisty. Jeśli chcesz skupić się na swojej talii możesz pobrać trening, LINK W KOMENTARZU!

DAJ ZNAĆ JAK ZROBISZ TRENING, OZNACZ MNIE NA INSTAGRAMIE, DAJ JAK DZIAŁASZ!:)

Podziel się wpisem z innymi:

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram

O mnie

Kilka miesięcy temu urodziłam cudownego synka. Był to najlepszy dzień w moim życiu i od tego momentu macierzyństwo jest dla mnie niesamowitą podróżą. Jestem bardzo silną kobietą, której udało się urodzić syna siłami natury. Wiem, że po porodzie trudno jest się czuć pewnie ze swoją aktualną figurą. Dlatego moje poporodowe treningi stały się powodem do stworzenia tego autorskiego prowadzenia. Zasługujesz na to, aby czuć się pewną siebie przez cały rok, bez względu na to, na jakim etapie życia jesteś.

Opinie

Metamorfozy

Najnowsze na blogu

Dlaczego niektóre kobiety nigdy nie wracają do formy sprzed ciąży?

W czasie ciąży w ciele kobiety zachodzi wiele zmian. Nawet bardzo aktywne i zadbane kobiety po ciąży skarzą się, że ciężko im wrócić do formy. To prawda, jest to trudne, ale nie jest niemożliwe. Wiele młodych mam prędzej czy później wraca do figury sprzed ciąży. Jednak niektóre kobiety nigdy nie wracają do formy. Czemu tak się dzieje?

Czytaj więcej »

Jak schudnąć po ciąży?

Większość młodych mam zmaga się z dodatkowymi kilogramami, które za wszelką cenę chcą zrzucić i wrócić do formy sprzed ciąży. Dbanie o zdrowie i ciało są bardzo ważne, ale pamiętaj, aby dać sobie na to czas. Żeby schudnąć po ciąży potrzebujesz czasu i odpowiedniego planu działania.

Czytaj więcej »

JAK UZYSKAĆ TALIĘ OSY?

Wąska talia-marzenie większości kobiet. Skąd taki fenomen talii osy? Przede wszystkim taka sylwetka-szersze biodra, ładny biust i szczupła talia to najbardziej pożądany typ sylwetki u kobiet.

Czytaj więcej »

CIĄŻA WOLNO-NIE WOLNO?

Ciąża to okres, który dla wielu kobiet jest dobrym momentem na dokończenie rożnych spraw, zaczęcie nowych projektów czy zadbanie o siebie. Osobiście mam nieco więcej czasu

Czytaj więcej »