KREATYNA U KOBIET. – Fit kobietka – Marta Mróz
NAJWAŻNIEJSZA ZASADA PRZY ZMIANIE SYLWETKI!
22 lutego 2019
7 PORAD JAK UZYSKAĆ LEPSZE EFEKTY.
18 czerwca 2019
Pokaż wszystkie

KREATYNA U KOBIET.

Wciągam słońce

Wącham wiosnę

Piję kreatynę. 

Wiem, że bardzo boicie się tego suplementu, który znany jest jako ”dla mężczyzn”, bo dla kobiet to tylko l-karnityna i spalacze tłuszczu. Nic bardziej mylnego.

Kreatyna to żaden steryd, żaden suplement, który sprawi, że spuchniesz albo nabierzesz wody. 

Nie bój się kreatyny, bo występuje naturalnie w naszych mięśniach, jest produkowana w wątrobie z prekursorów aminokwasowych takich jak arginina, metionina i glicyna. Jej najważniejsza funkcja to  utrzymanie energii w mięśniach dzięki czemu mogą one pracować dłużej i mocniej.

Regularne stosowanie u kobiet, powyżej 28 dni daje świetne efekty siłowe. Dodatkowo kreatyna ma dobry  wpływ na układ nerwowy, a jej stosowanie być może oprawi pamięć i koncentrację. Pomaga ponoć wpłynąć na pozytywny nastrój,  Warto wiedzieć, że 

-musisz dać kreatynie czas, miesiąc regularnego stosowania a potem podziwiaj i ciesz się efektami.

-dawka minimalna to 0,1g/kg masy ciała. Polecam robić ładowania kreatyną. 

-około 1,5-2g kreatyny ucieka z moczem.

-warto wrzucić kreatynę potreningowo, w posiłku wtedy ważne są węglowodany proste

-możesz połączyć ją z beat-alaniną 🙂

-najlepiej przebadana forma to monohydrat i taką polecam. Np. 

http://prozis.com/3086

Fit Kobietka-Marta Mróz
Fit Kobietka-Marta Mróz
"MOTYWACJA-CEL-DZIAŁANIE-SATYSFAKCJA"

Dodaj komentarz