Szczupłe uda, jędrne pośladki PLAN

Ładny brzuch nadal jest ważny, ale pośladki są podstawą całego ciała.
Chociaż brazylijskie pośladki są fajne, istnieją w rzeczywistości o wiele ważniejsze powody, aby włączyć ćwiczenia na pośladki do swojej rutyny. Mój cel na ten rok, pomóc Wam mieć pośladki marzeń.
Dlaczego warto zadbać o te mięśnie?

1. LEPSZE EFEKTY NA TRENINGU
Kiedy twoje pośladki są słabe - zwłaszcza z powodu siedzącego trybu życia lub zbyt długiego siedzenia - często powoduje to ułożenie miednicy do przodu.
Może to powodować, że Twój trening nie będzie efektywny. Jeśli pośladek jest słaby, to często w treningu zamiast pupy pracują nogi. Dodatkowo Twoja postawa ciała, kiedy pośladek jest słaby cierpi. Pracę zamiast pośladka wykonują plecy, przez co możesz odczuwać ból. Dodatkowo możesz obciążyć kolana.


2.LEPSZA STABILNOŚĆ KRĘGOSŁUPA
Ci, którzy poprawiają siłę swoich pośladków, mają większą zdolność do różnych rodzajów silnych i szybkich ruchów. Aktywacja pośladków jest kluczem.
Każdy, bez względu na wiek i poziom sprawności, może czerpać korzyści z większej stabilności kręgosłupa podczas wielu czynności. Niezależnie od tego, czy wyciskasz sztangę nad głowę, czy po prostu stawiasz miski na wysokiej półce, potrzebujesz kręgosłupa, który będzie podtrzymywany przez silny pośladek.

3.TKANKA TŁUSZCZOWA W DOLNYCH PARTIACH CIAŁA.
Pośladki są największymi mięśniami w twoim ciele, a kiedy je wzmacniasz, zwiększasz procent beztłuszczowej masy mięśniowej. Stwarza to bardzo korzystny efekt zmniejszenia procentowej zawartości tłuszczu w organizmie, ponieważ większa masa mięśniowa zwiększa tempo metabolizmu, co oznacza, że stajesz się bardziej wydajna w spalaniu kalorii.

Włącz kilka ćwiczeń typowo na pośladki do swojej rutyny treningowej.

Nauka regularnej aktywacji pośladków i wzmacnianie ich z czasem może przynieść ogromne korzyści, jeśli chodzi o wyrównanie, mobilność i budowę ciała.

Dodaj komentarz

Najnowsze na blogu

CIĄŻA WOLNO-NIE WOLNO?

Ciąża to okres, który dla wielu kobiet jest dobrym momentem na dokończenie rożnych spraw, zaczęcie nowych projektów czy zadbanie o siebie. Osobiście mam nieco więcej czasu

Czytaj więcej »

AKTYWNOŚĆ W CIĄŻY

Jeśli ciąża jest o przebiegu fizjologicznym, lekarz wyraża zgodę to powinnaś dołączyć aktywność do swojej codzienności. Niestety, są statystyki, które pokazują, że: a) 50% kobiet boi

Czytaj więcej »

W biodrach siła!

To, że biodra są wyznacznikiem kobiecości to jasne od zawsze. Tak było i będzie. Ładne, krągłe pośladki to marzenie wielu kobiet, i każda z nas chce

Czytaj więcej »